Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 28 18:13:51 CEST 2021

To je zvláštní a je to škoda.
Já jsem tomu MojeID celkem věřil.
To s Vaší doménou jsem moc nepochopil. Zvlášť ten papírový podpis, což
je přesně proti duchu MojeID.
Já MojeID mám, ale jen v té nižší verzi. A rozhodně mě to nikdy nijak
neomezovalo. Naopak jsem to zatím 2x použil pro nějaké přihlášení k
nějakým diskusním serverům, a vždy vše OK.

PL