Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Červen 28 16:55:10 CEST 2021

Dne 28.06.2021 v 15:59 Petr Labaj napsal(a):

> Jediné, co by se mi možná líbilo stejně nebo i více, je MojeID. To už
> dneska státní správa taky uznává. Ale tam to chce ten nejvyšší level,
> a to znamená zajít to fyzicky ověřit na některé jejich kontaktní
> místo. A já na to vždycky zapomenu když jsem náhodou ve městě. Takže
> mám jenom nějakou tu nižší úroveň, kde není např. ověřená adresa.

Upřimně k MojeID mám děsný odpor, kdysi jsem si zaregistroval doménu a
pod tíhou "reklamních" keců, jak je
MojeID, super, hyper, jak mi ulehčí život, mám u ní kontakt přes MojeID.
Nevím jak to je teď, ale tenkrát to byl
fakt opruz, změna na doméně, normálně to šlo přes emaily potvrdí jeden
druhý a tak. U mojeid, když jsem chtěl
změnu tak musel být papírově ověřený podpis... Fakt mě to vytočilo.
Možná už to bude lepší, ale za mě
prostě mojeid mi nesmí do baráku v jakékoliv formě....

Zdeněk Aster