Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 27 23:33:57 CEST 2021

Tak mně pro změnu připadá Bankovní identita jako docela fajn věc.
Banky jsou celkem seriózní organizace, podléhající silnému dozoru. Takže
těm asi stát a případné další organizace celkem oprávněně můžou věřit.
Stejně tak své bance věřím já. Jinak bych tam svoje prachy nedával.
No a banky mají slušně vybudovaný aparát pro ověřování klienta.

Za sebe říkám, že čím víc organizací bude Bankovní identitu uznávat
(třeba ti zmínění prodejci energií), tím líp.
Pořád lepší něco vyřídit pomocí Bankovní identity, než běhat někam na
pobočku. Případně než mít šílené pravidlo, že jednoduše vyslovené "ano"
po telefonu se bere jako závazné uzavřené smlouvy, i když položená
otázka je často nejasná (viz známé problémy, ke kterým došlo a byly
následně medializovány).

Takže pro neparanoidní lidi je to (podle mě) fajn.
Pro paranoidní je to fuk, ti stejně věcné argumenty neberou, protože
fobie obecně obcházejí rozhodovací centra mozku. ;-)

PL