Re: OT ČSOB - bankovní identita, zablokování online služeb, kterou máte banku ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červen 27 23:45:03 CEST 2021

Ještě dodatek: já už bankovní identitu od ČSOB delší dobu mám a používám.
Zatím jsem ji mimo bankovní služby využil 3x: OSVČ daňové přiznání, OSVČ
sociálka a sčítání lidu.
Spokojenost.

PL