frekvencni menic + vreteno 45000rpm/2kw nastaveni/chyba pretizeni ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 26 14:22:08 CEST 2021

Ještě poznámka: máte-li zájem, tak nastavte factory default a
přenastavte parametry, které usoudíte, že jsou potřebné.
A napište sem co a jak jste nastavil.
Já večer (možná dost pozdě večer) zkouknu ten manuál a zkusím napsat, co
by bylo případně dobré (podle mě) nastavit jinak.

Ale až večer. Teď musím likvidovat následky těch pitomejch větrů. U nás
sice to tornádo naštěstí nešlo, ale i jen ten vítr mi pěkně polikvidoval
zahradu. Tak musím zachránit co se zachránit dá.

PL