frekvencni menic + vreteno 45000rpm/2kw nastaveni/chyba pretizeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červen 26 15:23:11 CEST 2021

diky za ochotu a trpelivost.
budu pokracovat az nekde zitra kolem obeda.
po tovarnim resetu, prepnuti do skalarniho rezimu, ponizeni hodnot v
pomeru 550/750, to jede jen na 10Hz a hlasi chybu/ochranu proudoveho
omezeni.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65