frekvencni menic + vreteno 45000rpm/2kw nastaveni/chyba pretizeni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Červen 26 09:04:41 CEST 2021

tak jsem nastavil dle instrukci 160V a FM pri stitkovych 7,5A konci na
2Hz, pri max.10A ma 3Hz a vyhazuje chybu proudoveho omezeni.
//
I.AC.Lt Proudové omezení je aktivní. Viz Indikace dosažení proudového
omezení (10.009)
//
nastavil jsem min. 50Hz a rozjezd 5s i 10s.
jmenovite otacky byly na "0" tak jsem zkusil zadat 33000, a nic.
je mozne, ze by to vreteno potrebovalo nejakej svuj specialni FM ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín