frekvencni menic + vreteno 45000rpm/2kw nastaveni/chyba pretizeni ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červen 26 00:04:10 CEST 2021

Tak jsem kouknul do toho datasheetu.
Tenhle měnič už je uvědomělý a politicky korektní. Takže maximální
frekvence je 550Hz.

Jestli to chcete rozjet, tak si nastavte skalární režim (podle toho
seznamu je to Fd).
Jako maximální frekvenci nastavte těch 550 Hz. Ale motor je dělaný na
220V při 750Hz. Takže tady to chce nastavit maximální napětí na 161V
(tj. 220/7.5*5.5).
Pro měření proudu a napětí využijte integrovaný displej. Běžné klešťáky
jsou často z těch výstupních průběhů zmatené.
Pokud byste pak chtěl přejít na vektorový režim, bude třeba pustit
autotuning.

PL