mech: doporuceni materialu na protihlukovou izolaci, skrinka na kompresor.

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červen 21 15:24:09 CEST 2021

jen 16mm ? tak ja se zajedu na tu 19mm podivat.
ano, ceny u te hobry proti zbytku drevodesek celkem luxusni.
diky za info.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65