mech: doporuceni materialu na protihlukovou izolaci, skrinka na kompresor.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 21 15:12:46 CEST 2021

Já mám tu svou bednu z 16mm.
Já to neprodávám, takže je mi to fuk. Jen jsem napsal praktickou
zkušenost, co se mi (po několika iteracích) osvědčilo.
Kdysi se dělala dírkovaná hobra ve formě čtverců. Tuším se to jmenovalo
Akulit. Tlumilo to ďábelsky.
Na to jsem ti tehdy vzpomněl a proto zkusil udělat tu bednu z hobry. A
osvědčilo se.

Já jsem to tehdy dělal ze starých zásob (ještě totalitních), takže jsem
cenu neznal.
Teď jsem se díval na aktuální ceny, a docela to jde. Nějakých 80Kč/m2.

PL