mech: doporuceni materialu na protihlukovou izolaci, skrinka na kompresor.

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Červen 21 15:39:13 CEST 2021

Dne 21.6.2021 v 15:24 ajtservis napsal(a):
> jen 16mm ? tak ja se zajedu na tu 19mm podivat.
> ano, ceny u te hobry proti zbytku drevodesek celkem luxusni.
> diky za info.
> tomik.

Dobrý den,

nevím, jestli zde nedošlo k nějakému zmatení pojmů. Hobra je označení
pro dřevovláknitou desku vyrobenou ze zplstnatělých dřevních vláken.
Nejčastěji jsem ji použil jako podklad pod plovoucí podlahu (výborně
tlumí kročejové hluky, slušná pevnost v tlaku, dobře vyrovnává malé
nerovnosti podkladu). Pevnost v ohybu prakticky nulová, 5mm silnou desku
zlomíte dvěma prsty. Pokud bych ji měl použít jako součást namáhanější
konstrukce, tak jen v sendviči jako tlumení hluku třeba mezi pláty 5mm
překližky.

jf