Tablet bez baterky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 18 21:00:24 CEST 2021

A co tam dát nějaké reálné články (třeba úplně jiné, vybagrované ve
staré noťasové baterky, případně levné výprodejové do starých mobilů a
podobně).
A připojit to přes nějaký diodový mezikus. Aby to ta nabíječka v tabletu
nabíjela třeba jenom na 4.1V a ne výš. Pak musí baterka vydržet trvalé
připojení na nabíječku.
Chtělo by se to nad konfigurací zamyslet. Třeba dát směrem dovnitř 2-3
Si diody v sérii, k nim antiparalelně směrem ven nějakou Schottku.

PL