Tablet bez baterky

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Červen 18 20:48:49 CEST 2021

Zdravim, jo, to mi nedoslo to napajet 'pres baterku', ale....
bohuzel uspech mam jen castecny.
Tablet mel 'dvojitou' baterku. Byly tam 2 polstarky pripojene na prouzek
elektroniky (tu jsem zachoval). Podle meho nepresneho mereni vypadaji
zapojene parallene (ale jestli je tam 50m odpor, to mym merakem nenamerim).
Deska je pripojena 4 vodici P-, P-1, T, P+, P+1.
Zkusil misto jedne baterky nastavit zdroj nastaveny asi na 3.7V - tablet
nezapnutelny, obcas bliknul display. Postupne jsem to vytahl az na 4.4V -
stejny vysledek. Pri podrzeni napajeciho tlacitka proud vystoupa na
nejakych 200mA a pak postupne klesne na 0. Kdyz ale mam pripojeno 3.5-4.4V
na baterku a k tomu pripojim USB adapter, jsem schopen tablet zapnout
(napeti na baterce stoupne na 4.3V) Jakmile odpojim USB, tablet se okamzite
vypne. Vsechny napeti a proudy prosim berte s rezervou - tyto hodnoty
ukazuje zdroj (zadny zazrak). Pokud ma vyznam presjensi mereni - rad ho v
ramci svych moznosti udelam. Mel jsem na zdroji omezeni proudu na asi 1A,
ale jelikoz jsem se mu ani naznakem nepriblizil, tak to snad staci.
Aha - jeste jedna vec - kdyz jsem mel 'na baterce' 4.4V a pripojil USB
tvrdil mi (pred tim, nez jsem ho zapnul) tablet, ze nabiji baterku a ta ma
~61% (nezavisle na tom jake napeti baterky jsem nastavil (stejne to
prelacil na 4.3V)
Moje otazka zni - co s tim dal... Mit tam nabastlenych 4V a k tomu to USB
se mi moc nechce...
BR,
Marek