klic k autu

Josef Zeman jozem na volny.cz
Neděle Červen 13 20:05:01 CEST 2021

Dobrý den

Kolegovi jsem nedávno jedem "zachránil" tak, že po prohlídce pod lupou jsem propájel úplně všechny spoje. Vypadaly, že se začínají sypat a mikrotrhlinky asi nebyly vzácné. Nebyl první svého druhu u mne, takže to bylo první, co jsem udělal. Měření by následovalo v případě neúspěchu. Nedošlo k němu ...

Zema

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.