klic k autu

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 14 22:19:39 CEST 2021

Dobrý den,

Včera jsem psal do nějakého servisu, kde vyrábí klíče k autům, abych se
zeptal, kolik od nich stojí nový tišťák. Přišla mi od nich odpověď, že
podle toho co popisuju by asi byli schopni ten klíč opravit. Napsal jsem
jim, že už je pozdě, že jsem ho opravil, a jestli se už někdy setkali s
tím, že by se cívka takto přerušila. Odepsali mi, že jim to bylo hned
jasné, co s tím je, a že se to stává běžně, když ten klíč upadne :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora