klic k autu

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Červen 13 21:52:19 CEST 2021

Dobrý den,

Zítra se na to podívám pod lupou. V klíčku u bývalého auta byl RFID čip
bokem jako černá kostička přímo v obalu klíčku. U tohoto klíčku jsem
nechápal, jak to může fungovat, protože ten RFID čip jsem tipoval za
nějakou cívku.
Klíček mi samozřejmě spad několikrát, ale ve čtvrtek večer jsem zamkl,
pověsil klíče na háček, ráno je odtamtud sundal, a už jsem
nenastartoval. Proto mi to bylo divné. Zkusil jsem jenom vyměnit
baterku, ale to nepomohlo. Zítra budu v práci pátrat dál. Mám tam i
čtečku RFID, tak to zkusím s ní načíst.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip