Kicad - rozdělení schématu na dvě desky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Červen 10 19:05:12 CEST 2021

Zdravím,

stalo se mi, že mi schéma nějak nabobtnalo a nevejdu se na desku, takže
musím udělat stack. Jak to udělat korektně?

Mám to aktuálně v jednom velkém, předpokládám, že si musím založit nový list
(hierarchická struktura? i když by to bohatě stačilo flat?), na něj
Cut-Paste přenesu kus schámatu, (v tomto konkrétním případě) domaluju
konektor pro komunikaci mezi deskami... a co dál? Mám sice schéma na dvou
listech, ale když chci udělat desku, pořád mi to sype do jedné, jak to
oddělím?

Díky za nápovědu, už jsem z toho docela na prášky (někdy mám dojem, že bych
snad raději rodil ježky).

Pavel Kutina