Re: Kicad - rozdělení schématu na dvě desky

Čtvrtek Červen 10 19:10:02 CEST 2021

A neslo by to navrhnout jako jednu desku s delenim drazkou nebo
frezovanim, pokud jde o velikost pro zastavbu?
Nebo pokud jde o cenu za plochu, tak stejne, pak soubor s DPS zkopirovat
2x a na kazde kopii ruznou pulku smazat a z toho generovat podklady?
Priznam se, ze presne nevim, v cem je problem. Asi bych to i rozdelil na
2 projekty cele.