Re: ot: bojler

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červen 10 15:50:05 CEST 2021

Instalatér říkal že se ta plastová trubka v oblasti topného tělesa, tedy dole rozpadla. A zákazník hlásil že bojlér dá jen deset litrů horké vody. Buď je to kurvítko, nebo jenom nedomyšlená inovace. Ta mněděná trubička to byl můj nápad, kdyby se tohle stlo mně, tak jí tam nějak nacpu a připevním, v topenářské prodejně je dobře dostupná. Značku zkusím zjistit.
Lubor