Re: OT: Neuronové sítě - středoškolská výuka - kam směřovat

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Červen 9 09:58:55 CEST 2021

Možná pro úvod jednoho směru AI si zkusti standardní Game of Live,
kliknout níže, zvolit nějakž pattern a run. Je vidět, jak to může
bloudit, jak to třeba nemá řešení. Algoritmus má v sobě evoluci. Dá se
naprogramovat i na střední škole. Výsledek na obrazovce je snad
ilustrativní. Klade to i další otázky a je vidět, že to není rozeznávání
nebo něco jiného.

  https://pmav.eu/stuff/javascript-game-of-life-v3.1.1/

Jirka