Re: OT: Neuronové sítě - středoškolská výuka - kam směřovat

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Červen 9 08:42:47 CEST 2021

Ono to chce nějaký úvod. Není to na odpověď v emailu, ale stručný úvod
může být na čtvrt hodiny či na den.

Použít nějaký AI si mohu najít algoritmus na netu nebe v knížkách.

Je to ovšem tak, že vlezu do auta a nevím k čemu je volant, pedály. Znám
učitelé, kteří studovali AI a takováto debata by k tomu nebyla.

On Vám kolikrát profesor řekne, toto téma je na doktoranskou práci.
Někdy to může být jen seminářka. Prostě pokud neznáte hranice, tak to je
takové zkoumání pokus omyl.

Celé AI jsou jasná pravidla, není to žádné luštění z koule. To si
takovout debatu nezaslouží.

Jirka