Re: OT: Neuronové sítě - středoškolská výuka - kam směřovat

Josef Dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Červen 8 20:18:21 CEST 2021

jestli myslíte, vzít to jako takovou upoutávku/ochutnávku při výuce
programování - jo, máme neuronky, tady je nějaký tensorflow, pojďme si
naprogramovat rozpoznávání dopravní značky STOP na fotce, jé ono to
funguje - to je asi myslitelné.

A ona ta sš nakonec o takových upoutávkách/ochutnávkách možná je/má být.

jd