Re: OT: Neuronové sítě - středoškolská výuka - kam směřovat

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Úterý Červen 8 17:28:50 CEST 2021

Zdravim,

byt stredoskolakem, tak bych podobna temata urcite uvital.
samozrejme jde o hloubku a sirku problematiky: jestli by to bylo jenom takove to povidani si
na urovni popularniho clanku z internetu, nebo i nejake prakticke ukazky/procviceni moznosti dane technologie.
ale jako student bych vsak z toho urcite nechtel byt zkousen

dnes se totiz hodne operuje se spoustou buzzwordu.
je dobre (respektive bylo by dobre), kdyby skola naucila lidi (pro mne i studenti a zaci jdou lidi)
chapat jejich prakticky vyznam a ne je jenom papouskovat bez schopnosti vnimat podstatu veci.
ukazat, ze ten termin (nebo terminy na ni navazujici) neni nejaka kouzelna formulka,
ukazat na jakem principu funguje, co dokaze, kdy je dana technologie vhodna na aplikaci, kdy naopak ne.
kdy se nehodi z duvodu zneuzitelnosti, co je jei silnou strankou a podobne.

chtel bych byt zas stredoskolak

:)

  Sam