Re: OT: Neuronové sítě - středoškolská výuka - kam směřovat

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Červen 8 17:18:16 CEST 2021

Bez nějaké teorie se k tomu nepouštějte. Je to jako když by jste učili
řezání laserem, ale neučili se nic o řezání pilkou či jiném dělení
materiálu.

Škoda, že již někteří učitelé na SŠ nemají přehled a nevidí, že to je
vytržené z kontextu.

Jirka