Re: OT: Neuronové sítě - středoškolská výuka - kam směřovat

balu balu na k-net.fr
Úterý Červen 8 15:21:21 CEST 2021

My sme sa v stvrtom rocniku na zakladnej skole ucili ine ako desiatkove sustavy. Dvojkovu, osmickovu a ine. V tom veku bizardne ucivo, terajsi stvrtaci asi este nevedia ani nasobit vacsie cisla...
Nielen ze ma to zaujalo, ale bez problemov som tomu rozumel. Vzdy som mal dobre matematikarky.

Velmi sa to hodilo, zrovna v tom case som sa dostal do kontaktu s prvou vypoctovou technikou (salovy pocitac smep a robotron terminaly).

Takze v ramci progresivneho myslenia, formou vhodnou pre dany vek urcite ano. Neuronove siete su uz ako termin zufalo zastarale, teraz sa vsade hovori o “umelej inteligencii”. Nejake vedomosti typu AI demystified su podla mna velmi uzitocne.

b.