televizni signal

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Červen 8 09:56:59 CEST 2021

Pokud stačí jedna IPTV na barák, tak stačí 5-10Mbit linka, což nejspíš to LTE i ta Wifi má. Služby si cachují poměrně dost sekund streamu, takže krátký výpadky člověk ani nepozná. V prosinci jsem absolvoval testování IPTV služeb a zde jsou moje výsledky. Pokud to chcete provozovat na více AndroidTV zařízeních, tak prakticky jediná možnost je SledovaniTV, tam zvládnou za příplatek 4 zařízení, všude jinde je to míň. Skylink jsem ani nezkoušel, nemají tam moje oblíbený programy, to byl ostatně důvod k přechodu na IPTV ze satelitu, z důvodu "optimalizace nabídky", jak jejich PR s oblibou říká rušení kanálů, za který nechcou tolik platit. Telly a Vodafone je neuvěřitelná onanie zrušit, těm se doporučuju vyhnout. Navíc u Vodafone je to podmíněno jejich stb, prostě nemají aplikaci pro AndroidTV. Kuki měl trošku horší ovládání než SledovaniTV a takovou podivnou balíčkotvorbu, v tomto ohledu vychází výhodněji SledovaniTV, u nejvyššího balíčku je v ceně i HBO GO a nejvíc kanálů, ale taky tam není všechno a musí se připlácet (ovšem většina lidí za porno a ruský kanály připlácet nepotřebuje). Na druhou stranu, pokud má člověk pár oblíbených kanálů, dá se to celkem rozumně u Kuki namíchat. Nejslabší ale cenově nejvýhodnější nabídku má LepsiTV, taky stojí za zvážení. U SledovaniTV je ještě jedna výhoda v celkem velkém počtu mobilních zařízení, jako mobilní zařízení se třeba počítá i připojení přes Kodi a bohužel SledovaniTV je jediná služba, pro kterou existuje plugin. Každopádně Kodi přes DO v kombinaci s IPTV je těžká nouzovka, to doporučuju používat jenom v případě vyčerpání počtu zařízení.
A pro úplnost, IPTV je v podstatě špatné označení, měl bych psát VOD - video on demand.

T.K.