televizni signal

Úterý Červen 8 07:53:17 CEST 2021

Zase proč platit za něco extra, když to samé máte zadarmo. Jak mi tu
zavedli DSL od O2, tak je v tom dva měsíce IPTV zdarma, ale ani jednou jsem
to nezkusil, prostě mi to nic neříká. Moje televize umí nahrávat a umí
timeshift, tak si občas něco nahraju, kromě toho to dělám po staru, tzn.
stáhnu z uložto a dám na flashku, když mi nestačí to, co zrovna dávají. A
děti jsou spokojené s pohádkami, co už 100x viděly ;-) Nebo si pustí D-čko,
kde běží nějaký ten seriál jako "Fýnyas a Ferb"...

Zaměřil bych se na anténu, než matraci se zesilovačem, tak nějakou pasivní
yaginu, na tohle chytám v Kostelci nad Labem (=20 km od centra Prahy) snad
všechno, co jde a mám to na půdě pod střechou (namířené metodou pokus -
omyl někam na Prahu):

https://www.okay.cz/tesla-te-2845-tv-antena-10dbi-pasivni-venkovni-2/

A třeba tahle má v sobě už LTE filtr:

https://www.alza.cz/greentek-lpd-uv32n-d6097525.htm

LTE filtr samotný taky není drahý:

https://www.alza.cz/oem-lte-filtr-fr-12l-d1638532.htm?o=2

Konektory a rozbočovače mám F-kové, pokud to jde, IEC konektory až na konci
u televizí.

P.K.

po 7. 6. 2021 v 20:38 odesílatel Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>