televizni signal

Pondělí Červen 7 21:02:15 CEST 2021

Slusnou linku moc nemame, aktualne to jede pres LTE modem asi (to jejich
5G co je 4.5G, Nordic telecom) nebo pres WiFi (Anet) a neni s tim vetsi
problem, obcas za par dni TV na par desitek sec. teda vypadne ale pak
plynule jede dal. Jednoho operatora brzo zrusime ale zatim nevim
ktereho, byla to covid zaloha pro nase online studenty doma... Ted jedu
mesic Skylink zkusebne zadarmo, predtim Kuki, jeste je toho asi na testy
spousta, casto zkusebni mesic zdarma. Ale jinak 2 stovky za mesic me
nevytrhnou taky.