pc: cim nahradit pc zdroj DELL, konektory pouze 24pin_cpu + 4pin_cpu + 4xSATA ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červen 7 11:21:57 CEST 2021

dekuji vsem za info.
zdroj objednany, tak to potom zkusim na nejakem pravek_SATA_2_5 disku,
jestli pobezi.
zalozni plan je, prehodit zdroj z druheho pc, ktery dostal take novy a
ten dell na nej jede a hdd jsou uz dane.
tomik.
p.s. jeste jsem ten vadny zdroj testoval testerem a pipal signal P.G -
990ms. napeti vypadala ok, ale nez jsem je overil DMM, tak padnul
jistic. uplne bez efektu, ale zdoj jsem prohlasil za mrtvej a max.na
dily. vzadu byla led a mikrotlacitko. to je nejakej "reset" jako na
celni strane pc_case ?

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín