OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Pátek Červen 4 10:03:33 CEST 2021

Dobrý den,
mám cca 5 let starý telefon s A5.1 a 16GB znitřní paměti. Postupně, jak
systém boptnal, jsem uvolňoval co se dalo, aplikací tam moc nemám. Co
šlo, přesunul jsem na uSD kartu. Zadrátované aplikace od výrobce mám z
velké části deaktivované. Po té, co jsem naposledy uvolnil co bylo
možné, systém hlásí, že je využito 11GB. I na sloupcovém zobrazení
využítí vnitřního úložiště je vidět cca 1/3 volného prostoru, ale volné
místo "K dispozici" velice rychle kleslo z téměř 1GB na aktuálně
nějakých 20MB.  Může být paměť obsazena něčím, co by mohlo jít ještě
uvolnit, nebo je spíše již část paměti poškozena a nejde do ní zapisovat?

Díky EH