Re: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Pátek Červen 4 10:08:47 CEST 2021

Reset do továrního nastavení a nepoužívat google play / registrace do
googlu. aplikace stáhnout bokem a nainstalovat ručně. To je jediná obrana.
---------- Původní e-mail ----------
Od: Evzen Horna <ehorna na cmail.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 4. 6. 2021 10:04:46
Předmět: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti
"Dobrý den,
mám cca 5 let starý telefon s A5.1 a 16GB znitřní paměti. Postupně, jak
systém boptnal, jsem uvolňoval co se dalo, aplikací tam moc nemám. Co
šlo, přesunul jsem na uSD kartu. Zadrátované aplikace od výrobce mám z
velké části deaktivované. Po té, co jsem naposledy uvolnil co bylo
možné, systém hlásí, že je využito 11GB. I na sloupcovém zobrazení
využítí vnitřního úložiště je vidět cca 1/3 volného prostoru, ale volné
místo "K dispozici" velice rychle kleslo z téměř 1GB na aktuálně
nějakých 20MB.  Může být paměť obsazena něčím, co by mohlo jít ještě
uvolnit, nebo je spíše již část paměti poškozena a nejde do ní zapisovat?

Díky EH