RE: upgrade WiFi kartičky v notebooku

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Sobota Červen 5 13:04:26 CEST 2021

Ano bez problému.

Vyměnil jsem včera, přepojil 1:1 a ověřil na úrovni signálu (wifi). Je to OK.

O té omezené podpoře v závislosti snad na čipsetu nebo CPU jsem také četl.

M.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Saturday, June 5, 2021 12:34 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: upgrade WiFi kartičky v notebooku

Dobrý den,

Vezme ti tu novou kartu bios notebooku? Já jsem se takto snažil vyměnit wifi v
Lenovo ThinkPad za jiný typ, a bios ji nevzal. Potom jsem našel někde na internetu,
že v tomto modelu jsou podporované jenom asi 2 typy wifi modulů, a ten, který jsem
chtěl použít mezi nimi nebyl, a tím pádem se mi to nepodařilo vůbec rozeběhnout.

S pozdravem,

--
 Aleš Filip
 Kutná Hora