Re: upgrade WiFi kartičky v notebooku

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Červen 6 12:27:09 CEST 2021

Občas se dají najít servisní manuály, s takovými těmi rozklady na díly,
tam by bylo vidět jak antény vypadají.

Může to mít asi trochu vliv při nějakém použití těch MIMO atp.
technologií, ale myslím že když to prohodíte tak nic stejně nepoznáte.

Jinak jak který notebook, některý vezme jakoukoliv katru, některý nebude
spolupracovat s konkrétním WiFi chipsetem. U mě konkrétně HP4740 ale už
si napamatuji co se mu nelíbilo. Pokud budete kupovat modul v CZ tak
můžete 14 dní zkoušet a kdyžtak vrátit.
Libor