Re: upgrade WiFi kartičky v notebooku

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Červen 5 12:33:46 CEST 2021

Dobrý den,

Vezme ti tu novou kartu bios notebooku? Já jsem se takto snažil vyměnit
wifi v
Lenovo ThinkPad za jiný typ, a bios ji nevzal. Potom jsem našel někde na
internetu,
že v tomto modelu jsou podporované jenom asi 2 typy wifi modulů, a ten,
který jsem
chtěl použít mezi nimi nebyl, a tím pádem se mi to nepodařilo vůbec
rozeběhnout.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip