Re: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Sobota Červen 5 09:21:14 CEST 2021

On 4 Jun 2021 at 21:16, Jaroslav Buchta wrote:
> A je opravdu takovy problem si jednou za 5 let koupit novy mobil za cca
> 5 tisic?

Treba pro me ano, zasadni dusevni.

Proc nemuze pristroj fungovat delsi dobu, kdyz by jeho puvodni funkcnost stacila a
"nespotrebovava" se jako treba boty co se jim ochodi podrazky? Rozumim, kdyz treba
baterie zdegraduje a kryt se polame, ale to obvykle neni ten pripad.

A pak samozrejme novy system vzdycky musi v necem byt nejak jinak, takze se i jinak
ovlada, proc se to mam porad preucovat? A vzdycky neco proti predchozimu nefunguje,
napr. na mem nejnovejsim se da obrazovka zamknout proti otaceni, ale jen ve svisle
poloze - jako proc??

Takze nakonec kazdou chvili musim koupit neco noveho, i kdyz puvodni mi vyhovovalo
nebo aspon zasadne nevadilo. Roztacim kola ekonomiky a podporuju stat na to v mnoha
vrstvach nabalenymi danemi, to je fakt super.

D.O.