Re: Re[2]: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Pátek Červen 4 14:17:22 CEST 2021

Se samsungy nemám problém, měl jsem nějaký historický samsung snad S4 mini,
v práci mi ho dali jako služební, za chvíli jsem ho poslal do šuplíku a SIM
kartu si dal do svého; měl skoro mrtvou baterii, ale nemůžu říct, že by měl
problém s pamětí, dalo se tam nahrát spousta aplikací.

Současný firemní samsung A40 dtto, paměť zatím nedošla.

Problém byl s levnými alcately, kde člověk nic extra nepotřebuje, telefon,
zprávy, občas browser a nějaký messenger... používám ho jako internetové
rádio a i když tam kromě té aplikace CZ radio nedám žádnou další, stejně se
to samo nějak zabordelí a hlásí, že není paměť. Neřeším to, jako rádio to
dál funguje, ale jako telefon bych to už nechtěl (chvíli jsem ho používal).

P.K.

pá 4. 6. 2021 v 14:09 odesílatel Brandejs Petr <petr.brandejs na orlik.cz>