Re: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Červen 5 09:30:08 CEST 2021

Osobne bych obměnu jednou za 5 let udělal a tak nějak to i vychází. Jednak
nový model má lepší foťák a pak i rychlejší procesor. Třeba kdyz se člověk
hrabe v mapách tak je novejsi model dost znat a do toho starého už se
člověku pak moc nechce.