Re: Dva settop boxy a napájení antény

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Červen 4 16:09:38 CEST 2021

Jasné,
ale pán je zase jinak celkem rozumný, tohle by zvládnul pochopit, ale
raději takovéto potenciální problémy lépe eliminovat předem.

Tohle jsme si užili s naší babčou, topila plynem, v obýváku měla
termostat, kdosi jí tam dal i termohlavici, opakovaně vysvětlovat že
termohlavice v obýváku se nesmí zavírat, všechno jasně chápala, ale
termohlavice pravidelně přivřená, pak jsme jí odmontovali a schovali,
bohužel jí našla a tajně když jsme odjeli ji vracela zpátky a samozřejmě
přivírala. Potom když přišlo vyúčtování a místo na +-30 na ní bylo 60
Palackých, tak se strašně divila... údajně jí bylo v obýváku teplo, ale
na termostat se sáhnout nesmělo, potom byl vždycky zaručeně "rozbitý" a
kotel "začal blbnout".
Potom jsme ji odvezli úplně (tu hlavici) a topilo se zase za obvyklou
částku :-O

Libor