Přepínač s ochranou proti náhodnému přepnutí

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pátek Červen 4 12:28:43 CEST 2021

Dobrej,
netuším, zda taková věc existuje a pod jakým jménem mám googlit.
Venku jsou světla na čidla, uvnitř je přepínač AUTO (čidla) / MANUAL
(svítí furt). Pořád mám stížnosti na to "že to zase v noci svítilo
pořád" a "závada" je pořád stejná - někdo přepnul tenhle přepínač.
Potřeboval bych něco, co funguje stejně, ale nedá se to prostě zmačknout
"náhodou/bezmyšlenkovitě". Barevné nálepky a/nebo instruktáž nepomáhá. ;)
Teď je tam nějaký obyč Tango (nekoukal jsem, co je uvnitř za přístroj,
jestli řazení 1 nebo něco jiného)

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>