Re: Přepínač s ochranou proti náhodnému přepnutí

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Červen 4 13:11:10 CEST 2021

A co nahradit přepínač za tlačítko a časový spínač? :)
Mohu si přepnout, ale jen na omezenou dobu :)

A pokud místo časového spínače dáš arduino, tak navíc můžeš udělat
funkci, že půjde tlačítkem vyťukat morzeovkou "-. .- / -.. .-.. --- ..-
.... ---" a ono to nezhasne :)