Re: Dva settop boxy a napájení antény

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Červen 4 16:17:39 CEST 2021

Jasné, to si musím někde poznamenat, krásně řečeno a bohužel pravdivě.

Spínaný zdroj bych tam nedal, nevím jaké úrovně lezou přímo z antény ale
přepokládám někde okolo stovek uV a rušení od spínaného zdroje s tím
určitě dokáže zahýbat.

Ikdyž zase v těch STB spínané zdroje jsou a tam to funguje, ale je možné
že tam bude nějaká pořádná filtrace než se to pustí do antény.
Libor