Re: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Červen 4 13:01:33 CEST 2021

Sme na tom podobne, tiez mam nieco cez 40. Google vsetko sere, default
aplikacie nabotnavaju a funkcny mobil je zrazu nepouzitelny. Neposledy
mi bez dovolenia zmenil vizual (rozumej zprasil) google play
aktualizacie, uz nevidim aka aktualizacia pribudla, lebo to uz
neusporiadava podla toho, kedy aktualizacia pribudla (mam vypnute
aktualizacie a aktualizujem len to co chcem ja [teda okrem google play,
google play services, tie sa aktualizuju aj ked nechcem]). Cim dalej,
tym horsie.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.