Re: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Pátek Červen 4 12:09:30 CEST 2021

Tyhle levné telefony, to je peklo. Ostatně ani u těch drahých to není o moc
lepší, 2x měsíčně se mi to chce automaticky aktualizovat a vypnout to nejde
(takhle jsem přišel o možnost nahrávání hovorů, protože s novou verzí
androidu to google zakázal - a reset do továrního nastavení nepomohl,
protože první, co se po resetu provede, je zase nějaká aktualizace
"zabezpečení").

Stává se ze mě starej dědek, co bude furt kafrat, že dřív ta technika
fungovala tak nějak líp (a to je mi teprv 42). :-/

P.K.