Re: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červen 7 22:20:54 CEST 2021

Pro mnoho telefonů existuje neoficiální firmware, postavený na panenském
Androidu.
Pak tam spousta problémů, které způsobují různá vylepšení a odstraňovače
problémů, není.
Stále používám historický Samsung Galaxy S3 a moderním Androidem. Přitom
oficiální podpora skončila někde na verzi 4.2.

PL