Re: OT: Android 5.1 - nedostatek místa v paměti

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 4 13:03:15 CEST 2021

On Fri, 4 Jun 2021, Pavel Kadečka wrote:

> Tyhle levné telefony, to je peklo. Ostatně ani u těch drahých to není o moc
> lepší, 2x měsíčně se mi to chce automaticky aktualizovat a vypnout to nejde
> (takhle jsem přišel o možnost nahrávání hovorů, protože s novou verzí
> androidu to google zakázal - a reset do továrního nastavení nepomohl,
> protože první, co se po resetu provede, je zase nějaká aktualizace
> "zabezpečení").
>
> Stává se ze mě starej dědek, co bude furt kafrat, že dřív ta technika
> fungovala tak nějak líp (a to je mi teprv 42). :-/

Ja jsem si Sasmung S9 nechal rootnout a nedam na to dopustit. Tyhle
problemy s aktualizacemi, zaplnovanim disku a zpomalovanim nemam.

Bohuzel pro kazdy telefon ty image nejsou, takze tablet Samsung S5e
bouhuzel bez rootnuti a sere mne kazdou chvili..