Re: Vestavný MP3 přehrávač?

as5s as5sgm na gmail.com
Pátek Červenec 30 09:31:52 CEST 2021

Tiez som za BT modul, ma to niekolko vyhod. telefon mam stale pri sebe
data pocitam ako samozrejmost. Tel. sa automaticky pripoji k BT a pustim
si co len chcem, internetove radio/spotify/youtube atd.. navyse ak ideme
ako rodina tak a moze pripojit lubovolny clen a pustit cokolvek na com
sa dohodneme :D

Myre