Re: Vestavný MP3 přehrávač?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Červenec 30 11:01:01 CEST 2021

Jak koukám, co se dá kpupit, tak to vidím na nějaký bastlík na míru s ESP32
a I2S audio a nějakým displejem, hrát to bude z SD karty, nebo se přepne na
BT A2DP, v podstatě by se to dalo i pověsit na CAN auta a řídit to z
volantu. Ale znáte to - vymyšlené je to za chvilku, pak už to stačí "jenom"
naprogramovat :) (takže to ve výsledku ještě za pět let bude pořád
rozhrabané vrabčí hnízdo na stole).

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: as5s
To: hw-list na list.hw.cz
Sent: Friday, July 30, 2021 9:31 AM
Subject: Re: Vestavný MP3 přehrávač?

Tiez som za BT modul, ma to niekolko vyhod. telefon mam stale pri sebe data
pocitam ako samozrejmost. Tel. sa automaticky pripoji k BT a pustim si co
len chcem, internetove radio/spotify/youtube atd.. navyse ak ideme ako
rodina tak a moze pripojit lubovolny clen a pustit cokolvek na com sa
dohodneme :D
Myre