Re: Vestavný MP3 přehrávač?

Pátek Červenec 30 07:10:08 CEST 2021

Konkrétní typ nemám, ale zkusil bych klíčová slova "mp4 player module" a
"mp5 player module" - bude to mít grafický displej, takže to zobrazí názvy
souborů a možná i ty id3 tagy.

Měl jsem FM modulátor, takový ten do zapalovače auta, přehrával MP3 a jako
bonus to vysílalo přes RDS ten ID3 tag. Ale mělo to jen mono zvuk, v
zásuvce to blbě drželo (takže jsem přejel hrbol a vypnulo se to), asi
dvakrát se mi stalo, že mě zarušilo jiné auto (= měl taky nějaký FM
modulátor) a nakonec jsem to nahradil tou krabičkou, co se pro originální
rádio jeví jako CD měnič. Že to ukazuje jen čísla, mi nevadí (on mi stejně
v autě ten displej blbne, je to bohužel typická závada, ostatně co byste
chtěli u 17-letého auta...).

Jinak ta krabička si pamatuje, kde skončila a to úplně přesně.

Pavel Kadečka