dostupnost stm32

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Úterý Červenec 27 15:29:26 CEST 2021

Zdravim,

STM se snaží v pinové kompatibilitě, ale úplně není jen prohodit
napájení. Chybí třeba piny a pokud aplikace s nimi počítá, tak to je
složitější.

Jen k zamyšlení, co se dá dát na čip a co ne. Takový V3s ne pragofka,
ale za cca 70Kc mate na čipu DDR xxMB + ethernet phy. Dnes je i
inovovaný, podívejte se na olimex ten s novější verzí má board. Naproti
tomu západní firmy zatím dávají starší jádro ARM s DDR, tak zde china
utekla. Měl jsem teky pochybnosti zda ten eth.phy nějak neruší, ale když
vydal allwinner další inovaci... snad by mu to všichni omlátili. Pokud
to porovnáte s nějakým jádrem M4,M7... tak to jede na nižším napětí a
spotřeba je srovnatelné, nicméně cena je o hodně níž, pamět a výkon
jinde a ještě to zabere méně místa.

Jirka