Re: Titanová (věčná) anoda

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Úterý Červenec 27 14:20:11 CEST 2021

Tak jsem to změřil. Teplota tam byla cca 70°C.

Ten zdroj tam posílá cca -5V naprázdno, když se tam připojí anoda, tak to
klesne cca na -700mV. Je to myslíte takto ok?

Čekal bych, že to bude stálé napětí, ale ony to jsou krátké pulsy.
Frekvence kolem 100Hz.

Jako bonus tam máte foto elektroniky Correx MP. Je tam LM324 + 431 v SO8.

Foto zde:

https://photos.app.goo.gl/tyhbbQvpVBNkLNAt9

JP